måndag, mars 29, 2010

Arbetsam måndag

Phju! uppe med tuppen kl.6 fast gick inte ur skööööna sängen förrän 20min senare. Iväg på en lite längre promenad (tips från x-coachgruppen) på 20min och det gjorde nog susen för min rygg. Inge ont när jag skulle börja klippningen av det 3e trädet. uff.. det ena trädet är värre än de andra.. men skam den som ger sig.

Lite bilder på klippning av 1a trädet och se skillnaden :)



Före klippning och se.. lite snö kvar oxå..



Sen.. efter ett par veckor av funderande och uppmuntran att påbörja klippning


så blev resultatet detta :) Trädgården ser mycket bättre ut med ansade träd. Och jag tror (med lite prat med trädet) så mår trädet bättre nu.
och se.. snön nästan borta förra veckan. Nu är den helt borta från gården :)


Ok, jag pratar med träd! hmm har nog varit hemma för länge nu *s*
Imorgon musjakt på vind, rensa bort kvistar, starta odlingen av krasse, paprika, physalis och tomat.
Sen få iväg påskbreven innan påsk *till små gottegrisar* och förbereda för häxrunda med dottern
Nu nattis efter en 0troligt lång och arbetsam dag. Känns i rygg, nacke, överarmar och höger *sekatör* tumme.. phju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar