måndag, maj 31, 2010

Vemodets vindar?

Den låten har jag nynnat på lite lätt.. *dada daaa da da .. när det stora veemodet blåser in..* eller nåt sånt. Vinden blåst kuling idag och det har hörts och knakats i husfogarna.
Mysig hemma dag bestämde jag mig för. Lite jox och don och bort med saker som legat ogjort för länge och förbereda för inför några nya projekt.

Annars så är det rätt vemodigt med arbetslösheten. Jag har gott om energi och kreativitet som jag inte får riktigt ut här hemma. Affärsplanen ligger jag lite lågt med just nu då det knakar i pluskan. Min plan är att få det bättre först och sen se till att klara *hundåret* med egna medel från egna företaget. Nå, siktet inställt på 5 års plan just nu. Hoppas ingen annan hinner före.. hmm jovars.. som vanligt och de kommer tjäna storkovan! :) ja ja må bäste entreprenör vinna!


Här en goding som fått sitt livs första närkontakt med häst!! Var i torsdags och hälsade på ute på landet. Gosiga hästar, glada vovvar och mysiga katter. Oh och den sniffande kaninen :)

Motivation, omedvetna och hjälp är veckans ledord..

Nu natti natti
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar