söndag, februari 06, 2011

MammaLedig Söndag :)

Dottern och pappa iväg till hästfolket för lite ridning, god mat och gott umgänge. Jag passat på att fördriva min lediga tid till .. hmm ja, 3 tvättar, promenad me vovven, strosat efter hårstilar, planerat affärer, drömt om framtiden :)
Lite sliten och smula hjärntvättad efter gårdagens besök hos väninnan i väst. Så otroligt vad tiden går och så jobbigt att det trevliga tar allt för snabb slut.
Måste få tid att fara över fler gånger i år!!!
3 månader framöver har jag i alla fall arbete. Känns skönt men ändå trisst att inte få 12månader på en gång. Uselt om jag tänker på min akassa som jag inte kommer uppfylla om jag inte får förlängt.
Långa arbetsdagar då jag pendlar med bussen. 30min extra tar min hemkomst. Lite kämpigt men skönt o promenera. Dock skriker mina fötter efter nya skor. De längtar efter dämpning och GoreTex!!

Nehe, nu ska jag försöka ge mig på hårstyling och fotmassage :D

Min tilltänkta stil!

Bilden från www.frilla.se


Dagens mentala: att våga gå på väg som jag ej ser
P&K

/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar