fredag, oktober 05, 2007

Äntligen Fredag..

fast mina dagar har flytit ihop så en fredag är faktiskt som vilken dag som helst. Lillen har nu blivit 7veckor!!! Äter rätt bra nu (lite kinkig idag, men annars ok) Amningen går sämre men försöker ännu. Hon verkar i alla fall få i sig nyttigheter från ersättningen. Vi vägde henne i onsdags och då var hon 3900g. Alltså 1kg har hon gått upp på 7 veckor.. hmm rätt lite skulle jag tycka men tydligen väldigt normalt. Vägning igen nästa vecka. Här en bild som även hamnade i Blt och Vlt :)



I övrigt mår familjen bra. Mitt snitt verkar ha läkt ihop, lite småskavanker kvar att ta hand om. Sen när jag mår bra i magen ska jag börja träna. Ja.. eh... om jag orkar. Just nu ingen ork eller lust. Vill bara slappa o gosa med lillen.


Puss till Felicia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar