fredag, november 09, 2007

Snart juletid


japp, tiden går fort. Lilla Felicia är snart 3 månader. Vissa gånger så kan hon hålla nappflaskan helt själv :) och sen pratar hon väldigt mycket. Idag tittade hon lite efter pappa, tror hon ville säga något till honom. De pratade väldigt intensivt häromkvällen. Troligen diskussion om hur bra HotRods, Mythbusters och Occ är. Det är nog de enda tv program hon tittar på egentligen *s*

Annars så är det rätt tungt. Var och besökte bvc häromdagen och gjorde en psykologisk enkät. Det visar lite grann om hur man egentligen mår. Resultatet var rätt väntat. Jag mår Inte Bra! Nu ska det undersökas av en psykolog o sen får vi se när jag ska börja gå hos henne.
Känns skönt o veta att det finns hjälp att få. Orkar snart inte mycket mer själv. Jag som brukar orka o vara positiv till allt...
Nu gläds jag inte av något. När Felicia ler mot mig så ler jag tillbaka men jag kan inte känna glädje i att le.
Pojkvännen mår rätt dåligt när jag mår dåligt så jag hoppas vi kan reda ut detta rätt snart. Om jag mår bra så kommer säkert han oxå må bättre.


Nå, snart dax för julklappar o dylikt. Vi ska åka upp o hälsa på min familj o ta vårt *årliga* dopp. Sen åka tillbaka till sambons föräldrar.
Hel del resande blir det.
Nyligen hade jag hela min familj här.. oj vilket stoj o stim det blev :) men nu vet jag vad som väntar mig när Felicia växer. Det är bara att se på storesyrrans 4 barn i olika åldrar. Visserligen är de alla så olika men nog hjälper det en själv att inse att Felicia en dag är en person med egen vilja och egen uppfattning av saker o ting.

Nu gå o vila lite innan det är dags för matlagning åt oss äldre.

Stora kramyzar och kämpa på där ute!!! Använd Isdubbar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar