torsdag, september 10, 2009

1a grupp träffen

Och som vanligt är jag sist in i lokalen!!! :(
Sätter mig i en rätt obekväm stol, känner att jag behöver dricka men vill inte gå ut igen. Nåå, jag härdar ut o träffen går igång.

Efter träffen var nog alla lite medtagna ( suttit nästan 1,5h) o jag tyckte de flesta var lite sura? trötta sannerligen. Hur ledsen som helst nu på kvällen. Inge vidare träff att jag INTE fick väga mig på vågen! *snyft* jag som såg fram emot o få slänga min våg. Nähe! *sur o ledsen*
Väl nu hemma har jag tagit måttbanden. Ingen rolig syn där heller..

Dagens gång
Morgonstök me dusch och kaffe o rök
(observera, ingen rök innan dusch :))
Åka jobbet
Promenera de 10min uppför de branta backarna :) flåset kom igång
Jobba
Blåbärsshake, frukost, helportion (9.00)
Jätteuppsvullen i magen o mätt (som efter en rejäl köttmåltid)
Röka
Jobba
Jätteröksugen vid 11
Röka (12.00)
Magen kurrar
Svampsoppa, lunch, halvportion (12.00)
(micrad i ca30sek)
röka
jobba
Magen kurrar
Chokladshake, mellis, halvportion (15.15)
Jobba
röka
Jobba
Promenera tebax till bilen, 10 min nerförsbackarna. Ont i hälsporren! aj aj
Känner dock att magmusklerna får jobba lite extra i nerförsbackar :)

Status:
Rätt bra dag annars förutom känslan nu på kvällen efter träffen. Ufanförskap, ingen förtroende, ingen pålitlighet, ingen glädje, gråten är i ögonvrån!
13,5 cigg + 2 koppar kaffe + 1 kopp the (med linfrö)

Nu sista ciggen för idag och sen natti natti.... Ny xtravaganza vecka imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar