onsdag, september 09, 2009

Dagen före kollen

Oh vad jag är nervös inför morgondagens träff o så ska jag kolla vikten :)
min våg här hemma vågar jag absolut inte lita på.. (springer iväg o kollar..) 107.. Alltså har jag gått ner o så upp igen! Skum våg!
Nå, jag litar inte på den och ska efter imorgon slänga ut den om den visar alldeles åt H.. ötet :))

Dagens schema
Morgonstök (dusch, kläpå, kaffe + röka)
Jobba
Magen knorrar
Frukost med Blåbärsshake, helportion (9.00)
Röka (9.20)
Jobba
Extremt röksugen vid 11. Höll på att röka vid 11.30 men så höll jag mig till EFTER lunchen :)
Lunch, Grönsakssoppa, halvportion, (12.00)
micrad i ca 39 sek (vet ej om det är så bra)
Röka!!!
Jobba
Röka igen vid 14.15
Jordgubbsshake, halvportion (16.15)
Jobba
Hem
Svampsoppa, halvportion (18.00)
Cykeltur till xtravaganca centret med dottern :) Klarade ALLA uppförsbackar!!! :) och inte så värst flåsig när väl framme. Dock problem med höger knä som klonkar varje gång jag trycker ner pedalen. Och så var jag tvungen att promenera hem för jag orkade inte backarna sen. Men men, skönt o röra på sig.
Dottern nattis (21.00)
Chokladshake, halvportion (21.40)

Status: 13,5 cigg idag, 3 koppar kaffe, 0 the o så nära 6 liter vatten (spetsat med citronklyftor)
Magen kurrar lite nu på kvällen. Ska dricka ett par glas till innan läggdags.
Mår rätt bra, blivit trött dessa 2 senaste dagarna efter 22. Foten gör rätt ont (hälsporren) och magen ömmar lite här o var. (fett förbränning?)
EXTREMT nervöst inför imorgon o vägning o sånt. Fortfarande rädd att jag måste avbryta Helfarten innan delmålet pga kommande ms-period joxet. Nå, efter det kan jag köra 2 veckor till eller göra om maten.

Nu gurgla flour o så i med bettskenan o tugga sig till sömns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar