lördag, september 19, 2009

Bomässa

och hade fixat fribiljetter :)
Roligt o strosa runt o prata med personer jag sett tidigare. Händer liksom inte så ofta för mig.
När väl flisan inte ville vara snäll så gick vi och strosade lite ut på holme o sen hemmåt.
Hemma doftade det nybakt bröd (mmmmmm såååå gott.. det doftar)
Vila fötterna o råkad somna. Sambon väckte mig efter en 30min. Kände mig pigg o utvilad.
Mys o gos
Sen upp o fixa degen (frallor till sambon) o så pizza (till sambon) o så makaronipudding (till sambo o dotter) o så lasagne (till sambon o dottern)
*Phju* slipper jag laga mat resten av veckan ;)
Sen lite lugnt, nattis me dottern och sen det sköna! BASTA! :) såå skönt, men det tog nästan 5-8 minuter innan jag svettades. Kanske pga fettcellerna eller nått sådant. Mår bra och huden känns så mjuk o len.

Dagens status övrigt;
Mat: Hel, halv, hel, halv (sista halvan innan bastun)
14 cigg idag (AJ AJ AJ) , 4 koppar kaffe, 0 the.
Har kommit underfund att jag har ProbLEM att ta det lugnt när jag är mitt i något. Tex i bakandet, jag kan inte sitta o vänta på att det ska bli klart. Otroligt rastlös! och då går jag ut o röker!! så detta beteende måste jag ändra på. Ska testa lägga lite olästa böcker eller sodukos så jag kan lösa dem istället för att röka *smaaart*

Nu dödstrött o fötterna värker som attans nu.

Denna pina är ej lång
Snart kommer D-DAGEN med språng
Den 6 december ska jag dofta gott
då är nämligen ciggaretterna ett minne blott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar