fredag, september 18, 2009

zzz trött fredag

och rätt stressigt.. som vanligt.
Var till läkaren idag och pratade om dittan o dattan. Mest om magen o dieten. Hon önskade mig lycka till och håller tummarna med att bli rökfri :) kul!
Sen stick i armen o massa prover. Svaren skulle komma nästa vecka. Då får vi se hur jag egenligen mår :) fast jag mår ju SUPER!!!

Nå, nu suttit o läst massa bloggar av andra Xtravaganza medlemmar. Ska länka senare tillfälle.
Jättetrött o lite ledsen på mig själv men ändå tapper att jag vågar erkänna mina brister.
Jag röker
Jag är sugen på chips
Jag är rastlös
Jag vet egenligen inte vad jag vill??? den du... var kom den ifrån? är det min Kreativa sida som börjar hägra igen *s* nå, den ska få utlopp på söndag då jag ska baka igen.

Imorgon traska runt på Bomässa me familjen o njuta av allt som bara höjer min kreativa sida.
Nu sova för jag är jättetrött idag.
Dottern somna för en timme sen.. spring hit o spring dit. Jag får nog min motion av att springa efter henne *haha*

Kramarzzzzzzz
o Super Duper Kramar till vänninnan!! Tänker på dig! Var inte orolig! Du får hjälp och du kommer leva bra sen! :) tänk positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar