söndag, september 06, 2009

Dag 3

Oj oj, råkade ställa mig på vågen :) min våg visat 110 tidigare och nu, 106!!!!! VA! på 3 dagar!!! nå, som sagt, litar INTE på min våg! Får se hur det gått på torsdag istället.

Intag-uttag:
Chokladtoffe, halvportion. Suuuuper god! (9.00)
kaffe + ciggaretter
Morgonstök
Chokladtoffe, halvportion, Suuuper gott!! (11.00)
Cyklade iväg med dottern till lekparken. Tog en avstickare upp till kossorna och tittade på när de drack vatten :) sen till lekparken o där lekte Felicia nästan själv (åka kana själv) medans jag städade lite i sanden (plockade bajs o tog bort sand från asfalten) sen gjorde jag bilbana.
Sen började jag bli kissnödig. (OBS! inga cigaretter under utflykten)
Promenad hem, märkte att vi varit borta i över 2 timmar!! :)
Svampsoppa, halvportion, god men väldigt tunn. (14.00)
Kaffe + ciggaretter
Tvätta
Vila med cd-skivan
Ont i fot och höger höftben(bak)
Magen kurrar
Cappuccino, halvportion, inge vidare smak. Smakar träigt och blir mycket klumpar. (16.00)
Städa lite, rensa upp
Svampsoppa, halvportion, god men tunn. 18.30)
Badade Felicia (kladdmaja o dum som slängde saft o mat på golvet)
Kaffe + cigaretter
Tittade på tv
Natta Felicia
Sitta vid datorn
Magen kurrar
Cappuccino, halvportion, bläk igen. (22.00)
Magen kurrar fortfarande (1h efter)

Status:
Lite lätt ont i övre magen (högersida), dålig andedräkt, gul beläggning på tungan och ögonen har nu grön färg (som vid ms-veckan).
Ont i foten fortfarande men inga värktabletter tagna.
13 cigaretter idag (räknat), 3koppar kaffe, 1 kopp the.
Ca 6 liter vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar