måndag, september 07, 2009

Dag 4

Var tvungen o ringa o höra hur BRA man ska må när Ketos-fasen inträffar. Svaret var att man kan må riktigt dåligt eller inget speciellt. Ok, jag känner inget ännu.. men kanske tar jag lyckan i förskott :)

Dagens schema o mat
Kaffe+ röka
Åka till Jobbet (rökte)
Rask promenad från bilen till jobbet (ca 600m inkl uppförsbackar)
magen kurrar
Persikashake, helportion, (9.30)
Wow! Flashback till finlandsfärjorna :) ok, har druckit rätt mycke sprit förut *s*
Lite syrlig i smak men god och inte alls så farligt.
Arbeta (sittandes vid datorn)
Röka
Magen kurrar
Röka
Grönsakssoppa, halvportion (12.15)
Röka
Arbeta
Röka
Arbeta
Magen kurrar (15.30)
Chokladshake, halvportion (16.15)
God men lite för klumpaktig för att smaka supert. Magen knorrade så förfärligt. Troligen för lång stint emellan.
Arbete
Åka hem, röka
Kaffe röka
Kycklingsoppa, halvportion (18.05)
röka
Titta på tv
Baka bröd i maskin
Jordgubbsshake, halvportion (21.30)
Kaffe, röka
Data

Cigaretter 13st(blir nog +1 idag), ca 6liter vatten, 3koppar kaffe, 0 koppar the.
Känner saltsmak i munnen nästan hela tiden och dålig andedräkt! japp!!!

Nu har jag smakat på alla smaker utom vanilj som jag valde bort. Tror jag ska ta en sådan påse på torsdag då jag ska på första gruppmötet.
Lite orolig inför nästa ms-vecka då jag kanske måste ta mediciner för smärtorna (muskelknut-myom) o så Cyklokap.. för rikligheten. Kanske blir jag helt rubbad!
Känner mig rätt glad just nu men har varit lite deppiga stunder idag (rastlöshet kanske eller det omedvetna sanningen om min rökning)
Nu natti natti

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Visst får man en härlig andedräkt ;-)

    Japp jag har kört på bara soppor i 3 månader, har gått lättare än vad jag trott. Visst har man dåliga dagar ibland, men det är bara att bita ihop och tänka på sitt mål!

    Så kämåa på nu, det här klarar du säkert galant :-)

    Mvh Frida

    SvaraRadera