tisdag, september 22, 2009

M som i Mardrömsveckan!!!

Jaha, så har det börjat.
Väcktes inatt vid 2 när dottern ville kissa (har blivit lite av rutin nu) helt ok då hade jag ändå 4 timmar kvar att sova :) mmmm
Men så blev det inte!!! Vaknade kallsvettig, gråtfärdig och med hemsk mardröm flimrande i hjärnan. Fick inte bort den hur jag än försökte tänka på annat. Tog en rök, toa men nä.
Hemskt!!
Gick o la mig igen o försökte skingra tankarna och andas lugnt. Tror jag somnad en kort sekund.. innan dottern igen väckte mig vid 5. Nappen hamnat under nacken.
Tebax till sängen o försöka sova.. 1 h!! ok, tog ut lite sovmorgon och steg inte upp förrän 6.30
Ledsen o låg o mardrömsbilderna hägrade kvar i sovhjärnan.
Börjar känna lite bökigt i magen (M-veckan kanske) får se om det blir lika illa som förra månaden.
Var tidig till jobbet (7.45) då dottern hemma me pappa även idag.

Nu börjar jag känna av tröttheten. Stilla kommer de krypande små knopplorna som sprider sig sakta längst ryggen o till ögonlocken.
Har även lagt om kosten idag så nu ska jag köra som första veckan, halv (innan jobbet), halv halv, halv, hel (sista vid middagen).
Änsålänge har magen Inte kurrat :) och jag är inte lika trött som förra veckan (mer sliten)
Druckigt ca 3l vatten idag och påbörjat min 4e flaska.

Snart hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar