tisdag, september 22, 2009

Trötter i kropp och fötter

Busat en hel del med dottern ikväll :) Tyvär så kände jag att jag svajade så fort jag böjde mig ner o sen reste mig. Ett till tecken på att jag har M-veckan, blodtrycksfall eller nått sånt. Känner mig matt o hängig direkt efter att jag busat lite extra. Tråkigt!
Känner att blodet drar ihop sig till magområdet. Ögonen gröna och håret fluffigare. Japp, det är helt säkert M-veckan på G! uff, hoppas jag slipper de hemska smärtorna.

Dottern har fortfarande problem att äta riktig mat.Välling, glass, frukt går bra. Vi vet nu vad som spökar, tänder!!! i överkäken så kommer det 2 st kindtänder. Vi hoppas de är de sista. Sen är det bara att tugga på :)

Strax gå o sova, men först... status:
12 cigg, 3 koppar kaffe, 0 the, 1 kopp psyllium, ca 5 l vatten.
Morgongymnastik, 20 min promenad till o från jobbet, lekt med dottern, 15 min avslappning på jobbet :) (de var lite mysko o sätta sig vid datorn o göra rörelserna men sååå skönt!!)

Hyvää yötä ja natti natti
päivän jälkeen loppu ja tatti
unelmien mailmaan kohta saavun
haluaisin nukkua amuun

God natt och sov gott
Dagen med smärtor har gått
till drömmarnas värld snart jag flyr
skulle vilja sova tills morgonen gryr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar