måndag, september 14, 2009

Tror jag skippar o skriva allt..

Blir så himlans mycket att läsa sen :)

Nå, söndagen..
Maten, Eftersom vi åkte till farmor/farfar så åt dottern o sambon mat där. Ack jag glömde middagen hemma så jag fick åka tebax o hämta en påse.
Halv, halv,halv, hel, halv
Magen kurrade fortfarande vid läggdags. Stortåna ömmade extremt.
13 cigg, 3koppar kaffe, 0 the.
Trött o seg men ändå orkade jag leka med dottern :) (åka kana på farmors trapp =)

Måndag!!
Jättetrött, vaknade 5.20 o va jätttttte kissnödig!! Var tvungen att gå upp o sen tyckte jag inte de va nå mening o lägga sig igen.
Tog en cigg, tränade lite rodd (10min) o så hoppa i duschen.
Han hjälpa pappa med både vällingen och påklädningen av dottern *yey*
Promenad upp för backarna till jobbet.. skönt! men tårna Aj AJ
Maten, halv, halv, halv, hel, halv
Trött hela dagen, så ont i tårna. Skönt nu då jag fick en akut-tid och naglarna fixade :) skall dock tebax den 30e för den sköna slipningen av häl o insmörjning.
Sen hem o äta o undertiden somnade dottern. Åkte och handlade själv veckomaten.

Status: Cigg 13, 3 koppar kaffe, 0 the, 1msk psylliumfrön i 2 dl vatten.
Trött, lite irriterad. SÅÅÅÅ Sugen på all mat! det doftar riktigt gott!!
Strax nattis från dieterskan

Kämpa på
Målet skall jag nå
Full fart i Formel 1
Livet skall levas lätt

Kramz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar