tisdag, september 15, 2009

Sköna dag!

Not! tån gör sablans ont och jag glömde alsolspriten hemma. Ingen lust att traska till apoteket heller. Nå, får vårda tån nu i kväll istället. Skönt vore att bli av med dessa återkommande joxbesvär.. *suck*

Dagens schema,
gymnastik i sängen innan uppklivning,
Morgonstök
Kaffe, rök, dagis, åka till jobbet, promenera upp för backarna (ca 60% lutning)
o så märker jag att jag är som VAnligt sen till jobbet (10min) *suck*
Jobba på
röka några få
Dagis ringer o oroar sig över dottern som är slö o hängig. Om hon behöver sova så låt henne sova. Kan vara tänder eller så har hon varit uppe inatt o lekt i sängen.
jobba på
promenera ner till bilen o så hem
Trött o hängig
Fixar maten till mig, dottern bråkar ang sin mat (som vanligt) och vill heller ej ha välling. Pappa stekte potatisplättar :) Doftade såååååå GooooooooTTTT!! mmmmmmm
Sen stök o bök o lek o skoj o så händer det. Dottern bajsar.. 2 ggn på kvällen! (i blöjan) ingen fara på taket alltså utan hon dock bara varit bajsnödig. Rätt hård i magen. Undrar fortfarande om det kan vara mjölken.
Sen plocka o leka o Baka en fransk limpa :)
Sen natti natti för dottern o så sitta o chatta lite me familjen :) nästan alla online ikväll *s*
Lite muskulär avslappning,
psyliumfrö dags,
o så nattis för trötta mamma. *Phju* mycket gjort idag.

Status: 13cigg idag (imorgon ner till 12), 3 koppar kaffe, 0 the.
Lekt, promenerat, bakat, nattat
Nehe, nu dags för sova.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar