torsdag, oktober 08, 2009

Attans!

skulle ha med mig skor till träningen. Nu får jag oja mig över hälsporren resten av helgen *stön* nå, alvedon tagen så jag orkar kliva upp imorgon.
Att gå till jobbet var tungt imorse. Men väl där tillsammans med alla härliga kollegorna så gick dåliga känslorna veck :)

Nu nattis då jag är sketa trött. Tränade massor.
Cykling = 10min
Armar och ben 8x3 x 4 olika maskiner
Körde även rygg o mage maskinen :) knepig men rätt kul
sen kombimaskinen = 12 minuter Här började jag ångra mig att jag inte hade skor med mig. Men körde på och svetten började komma nästan direkt efter avslutat pass.

Ny vecka startar imorgon

3 bra saker idag
åkte till jobbet
rökte inte i bilen till jobbet
sa godnatt till dottern *mysig nattning*

3 tack idag
Tack för att bilen startade
Tack att jag fick träna i lugn o ro
Tack för att han säga godnatt till dottern innan hon somnade
(dessa grejer är ur boken Självkänsla Nu! )
Har påbörjat den oxå :)) bra för motivationen.

Puss o kram till alla goa vänner o bekanta

Berg och dalbana
upp och ner
ur och skur
in och ut
Rund och platt
o alla dessa former ger tillslut
en massa goa skratt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar