söndag, oktober 11, 2009

Sovmorgon!

Oh, det var länge sen familjen sov till 10!!!! :)
Nå, i o för sig så var jag uppe vid 5.30 på toa o sen skrek dottern *Mamma.... Kissa* men väl på potta så ville hon inte. Ny blöja o så isäng. Sen sov vi alla gott.
Troligen så var det bastubadet igår kväll som gjorde att både jag o sambon kände oss rätt slitna. Gott o mysigt o kroppen känns ren och mjuk. Så härligt!

Seg känner jag mig idag men rätt skönt o inte behöva göra så mycket. Vi gjorde rätt mycket igår = städade, plockade päron o äpplen o mina gröna tomater *s* ja, tyvärr så har de inte hunnit bli röda då jag planterade dem för sent. Men, till nästa säsong vet jag bättre!

Idag inte göra nått särskilt förutom fundera över vad jag vill arbeta med, uppdatera cv, kolla avtal, hälsa på hos farmor och kanske lappa lite byxor. Oh, jajust! fotografera o fixa bilder till bloggen! :)

Ha en superduper Söndag! :)
Kramzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar