måndag, oktober 05, 2009

Solen skiner och en härlig måndag :)

lite kaos som vanligt på morgonen men känslan att stiga upp var god idag :) *hoppade upp ur sängen* känslan fanns i kroppen :)

Beklagar att ni fått vänta på uppdatering. Here it comes!
Helfart på dieten fungerar ok. Dock börjar jag tröttna på dessa shakes o soppor. Vill äta ordentlig mat. Ska köra på ett par veckor till (typ Oktober ut) och sen trappa upp under November.
Inatt så drömde jag om julskinka, rotkålslåda och morotslåda och sillsallad !!!! Muuums! för finsk jul!! Längtar!!!

Var o tränade i torsdags :) Orkade 6min o 30sek på kombimaskinen, 10x3 reps armar o sen 10x2 reps ben. Sen tänkte jag köra lite rodd-drag men där fick jag ge mig, fick så ont i magen så det började snurra i huvudet. Tror det tog mer i magen då jag skulle knipa bäcken samtidigt! svårt! men det kändes :) Platt mage! here I come!!

Körde sen lite avslappning i sköna massagestolen. Kanske lite för länge då jag blev helt avslappnad o matt vid gruppträffen :)
Skönt o se alla glada o pigga i gänget!! Alla kämpar tappert på.
Dock lite synd att nu kör vi endast varannan vecka med gruppträff. Nå kommer ändå ha torsdag som träningsdag (mig själv kväll)

Nu fortsätta jobba fast ögonen svider o rinner lite lätt. Tror det är luften på kontoret.. eller kommande förkylning? uffhh

Ok, jag tog även vikt i torsdags!! -10kg!! bara 16 kvar WOOOW! och Jeansen som jag ville komma i har jag på mig idag *mmmm* Dags o ta fram nästa plagg, kjolen som jag vill ha på mig igen.

Uppdaterar måtten senare under veckan.

Skimrande är dina vågor
Ljuvligt sjunger du dina toner
Bortom horisonten skinrar dina vyer
Mäktig är du, mitt hav!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar