onsdag, september 30, 2009

Så skönt

att vara tillbaka till verkligheten igen :)
På jobbet flöt allt bra o skönt att få jobba igen.
Vid lunch tog jag en promenad till apoteket och inskaffade mig munsprayen!! Ska börja på fredag kväll :) och sen köra på.
Lite stressigt efter jobbet, hävade i mig halv middag och gick sen snabbt till bilen. Magen krämpade lite men väl vid fotvården fick jag pusta ut och sen bli ompysslad om arma fötterna. Efteråt känns det som att gå på mjuka kuddar!! Sååååå sköööönt!! Nästa gång inbokad i december.
Sen hem o äta resten av middagen. Var inte så hungrig när jag väl var hemma.
Jag var sur över att komma hem o se att inget är städat o då mådde jag skit! Nå, då var det dags för damsugaren istället för att gorma av ilska (tur att inte karln var hemma!)
O såååå skönt det var att damsuga och släppa fri ilskan på alla gruskorn!!! Befriande!! ;D
Snabbt var det damsuget o sen var jag rejält hungrig. Åt sen resten av middagen o så kom far o dotter hem oxå (de varit o ätit ungspannkaka hos farmor ;D)
Nu är magen lite i uppror då jag stressat och inte hållit mattiderna. Men, så är livet. Inte alltid jag kan planera allt o så blir det lite stressigt o dant.
Nu gå o dofta på det underbara baket i köket! Sverigelimpa :)

3 bra saker jag gjort idag
- jag tog tag i damsugningen
- jag bakat god doftande bröd till min kära sambo o dottern
- Jag sa till dottern att jag älskar henne

Natti natti gott folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar