onsdag, november 25, 2009

Strålande Onsdag

japp! Träningsvärks strålning!!! :) gött!
Körde igår 30min rodd o 20 min Zumba övningar (Basic) och idag har jag känningar av träningsverk i rygg/skuldror/ljumskar o vader.

Imorgon köra ett styrkepass och lite magvibrator på gymmet.

Var o testade en kjol igår på B'young. Supersnygg! men tyvär endast i storlek 42. Ok! tänkte jag o var tvungen att prova hur jag kom i den. Och JA jag kom i den fast jag kunde inte knäppa knappen.. hmm är fortfarande i valet o kvalet om jag ska köpa den eller spara slantarna till senare.

Blir ju fler affärer o strosa i under julen :) men valet, kjolen passade mig jättebra o jag kände en ljuvlig känsla och befrielse att jag fick på mig den (ja, nästan i alla fall)

Men kvalet, dumt o köpa den om den är för stor sen efter jul. Då är ju inte kjolen snygg på mig utan blir liggandes i garderoben.


På tal om garderober!! jag har fått upp mina kläder i kammaren nu :) trodde jag hade bara mörka kläder men tji fick jag. Så färgglatt det ser ut, har jag nog aldrig sett mig vara *s*

Tänkte måla kammaren vit/mintgrön-vit men det får vänta tills jag fått ordning på kläderna o sådant. Tar ju lite tid o pröva alla kläder o stilar.

Hittade kjolen jag har som delmål 2, storlek 44. Fick på mig den, men magen fortfarande för *bullig* för att den ska vara snygg. Mer träning behövs!

Kanske jag kan ha den i jul :)

3 bra saker idag
jag glömt vad jag drömt
kännt mig positiv
njöt av maten

3 tack
de underbara solstrålarna
att jag skrattat med dottern
att jag vågar vara nyfiken

Nu sussa mina trötta ögon
Imorgon: snack med jobbcoachen, träna, baka pepparkakor, handla, x-träff

/Sanna the One and Only

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar