söndag, november 22, 2009

Lek med liten boll

och så blir den till ett stort Troll!! ok, dottern har livlig fantasi och jag vet att det brås på mig :) Dock har hon en tendens att leva sig in i "sin värld" där alla hennes favoriter finns (skrotnisse, lucky luke, dora, svampob osv. osv. osv) detta har dock resulterat i några timmars ohörbarhet (lyssnar inte på vad som sägs men hör att någon pratar typ.. ) Lite trotsaktigt kanske. Får ingen kontakt med henne och hon pratar bara massa konstiga ord o meningar som vi "vuxna" ej begriper något på. Någon gång har jag fått höra "oh, nu kanske mamma kan översätta?" eh, jaha.. eh.. tyvärr inte då hon pratar från sitt Fantasiland..

Annars en lugn helg med Spring! till lekparken. Japp du läste rätt. Mamma Sanna sprang! ok, inte ens 100meter ännu men ca 50meter och x 2 dessutom *stolt och lycklig*
Livet blir lättare
livet känns inte tungt pga laster o krämpor

3 bra saker idag
skrek ut min smärta
ätit gott o nyttigt
hanterat livssituationen

3 tack
tack för att jag är J A G
sköna vilan
buset och leken

Nu sussa inför nästa veckas bravader:
5 ansökningar redan iväg så denna vecka blir lugn men på tisdag hälsa på Scandic i konsthallen.
Garaget ska ordningställas
Gå-garderoben pågående
åka och testa/prova kläder inför julens shoppande :)

Sweet Dreams

1 kommentar:

  1. Du kan ju fethajja att det blir shoppa av i jul!!!! Då du! tre städer på tre dagar!! Get ready to rumble!!

    SvaraRadera