onsdag, december 02, 2009

Grus och kärra

och ont i högerhanden igen. Strålande smärta och jobbigt att göra något överhuvudtaget med handen. Men hålet uppfyllt och vägen skrapad. Nu ska kurvan hålla under vintern :) Tror jag i alla fall.
Imorgon en vilodag fast ska nog ändå åka o träna och strecha och ta vikten. Blir intressant o se om jag går upp efter söndag, Min slutar röka dag!!! Yeeee!! :)
Sett fram emot den dagen.

Ruljans i F1 som vanligt. Ska han eller inte, hit eller dit? Nico till MC och troligen tillsammans med Buton. Snart kommer designen på bilarna :) jag längtar och spenderar min tid på att tänka på mitt mål. Kanske jag ska fixa sponsring så jag kan få bjuda Alla vännerna? vore hur coolt som helst :) Tål o tänkas på.

3 bra saker idag
Trevligt samtal på dagis (IUP)
tog tag i saker och krånglade inte till
att jag förstått en känsla

3 tack
för MIN kropp
min vilja att göra klart
mina "mamma" kunskaper

Kreativiteten flödar i min hjärna
Jag lever!
/Nattinatt kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar