tisdag, december 08, 2009

Ta en Paus??

Ja, vad gör man då? Jag har funderat och vid mötet med jobbcoachen idag så kom jag på att när jag gör mina misstag (röker) så tar jag min behövliga paus. Jag menar.. jag vet inte vad annars jag ska göra så jag kan pausa? Sitta stilla o se ut gör jag när jag är trött. Dock "pausar" jag efter det och får igång hjärnan. Lyssna på musik, ja tack men ändå så blir det "pausar" efteråt.
Nå, tål o tänkas på. Jag är fortfarande besluten att jag är sedan 6 december IckeRökare! men gör mina misstag. Blev 7 misstag igår. Bättre kan jag. Vet dock inte hur jag ska lära mig, men jag låter det vara såhär en vecka o sen nästa vecka får jag ta itu med annat.

Rensning av arbetsrummet pågår.. jobbigt o sortera papper. Snart 2 pappkassar fyllda med bara skräp. Så mycket samlas på hög på 1 år.
Träningen gick bra idag. Kände mig dock inte så glad som jag brukar efteråt. Vet inte vad som sker men humöret är inte den bästa.
Måste få in mer egen SkrattGlädje! vet dock inte vad jag skrattar åt.. men americas homevideos brukar hjälpa :) eller youtube. Får testa det imorgon.
Hjälper att dottern skrattar åt massor så hänger jag på det :)

Nå, nu stöka lite till och så MT och sen sussa.

3 bra saker idag
Tog mig tid till dottern
härlig promenad till träningen
skrivit blogg

3 tack
energin jag hade på morgonen
tack för den goda maten
skylten som visar mig vägen till livligare rörelse :) (Zumba dans)

/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar