onsdag, februari 03, 2010

Definitioner

Har idag skottat hela backen.. uff så jobbigt? eh, nä faktist inte! Mitt forna jag hade flåsat efter 10e skyffeltaget. Men nu, nu tänker jag mer på andningen och vips så har jag syre i kroppen :) och Orkar! så härligt!
Visst, en aning svettigt men det var det värt.

Imorgon Xträff på klubben och yoga pass igen. Så underbart och den ryggvärk som brukligen kommer efter skottning var efter förra yoga passet historia :)
No worries, eat berries

Eftersom jag har vissa gamla vanor så har jag krånglat till detta med PU och har idag klurat på Definition av Nuet. Ok, nuet fattar jag, eller?
Var tvungen att googla och ja, det är mindfuelness! var vid medvetandet! Alltså, ju mer medvetande jag är om vad som händer, ju mer lever jag i nuet? ok, min tolkning än så länge :)
Kommer säkert behöva öva mer på detta. Har lätt att dras med och inte vara i mitt medvetande när dottern skriker, skrattar eller gråter. Då är jag en bra förälder, eller kanske fortfarande den oroliga mamman.... ok, där har jag lite att jobba med.

Inköpt nikotinplåster, funkade inte med tuggummina. Första dagen imorgon :)

Uppe med klockan har jag nu varit sen i söndags :) Progress!!
Övrigt så rullar arbetet på men i sakta mak. Vet inte varför mitt ego stoppar mig själv att lyckas.. så jobbigt! Bort med dig ego och tänk positivt! Jag Kan och jag Är!

Nu lite MT och sen sussa för dagen.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar