lördag, februari 20, 2010

Snöblöt

och så roligt vi hade, hela familjen :)
efter kvällens roliga film gick vi ut o jag och dottern lekte i snöhögarna medan pappa plogade lite. Och pappa anlagt en grotta :) *s* ska ta bild imorgon om nu int den smälter bort under natten. Mer snö lovat och plusgrader. Blir att hålla koll på snön som finns på taken.. tungt!

Annars då, jo på halvfart men känns som det nu fattas något i mitt liv. Rutinerna har ändrats helt o hållet och jag kommer inte till skott med mina målidéer. Nå ska upp tidigt imorgon och köra lite PU. Har haft ett par slappa dagar nu då jag tex i morse int steg upp förrän kl.8
Rätt härligt men känner mig stressad.. hinner int med det jag vill och då blir Allt fel under dagen. Typ tar dagen som den kommer njä, jag inte bra på det. Det blir mest stressat läge för jag är en tänkare dessa dagar.. går runt o grubblar på saker. Inte bra för min hjärna.
Nå, botning på den fronten
Nu sussa inför imorgon. Ska nog försöka komma upp kl.7 åtminstone :)

oh, jag är förresten fortfarande rökare.. den där datumgrejen.. framskjutet tillsvidare.
Så, ja, jag får ta o klippa gräsmattan i raffset o gummistövlar i sommar.. *phju*

Natti natt
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar