måndag, maj 10, 2010

Sliten måndag

Pust och phju, det blev en hel dag i köket idag. Började igår kväll med surdegsbrödet och fortsatte imorse kl.6.30. Ingen gryningspromenad, låg o diskutera med mig själv att det är ok om jag tar promenaden varannan dag. På så sätt slipper jag tänka på 'att hinna med' varje dag. Nå den tiden behövdes och gick till bakning. Fortsatte sedan hela förmiddagen och kl. 15 var jag färdig. Då dags för IUP samtal på dagis och sen hem igen o grilla.
Vilken dag! kännt mig lätt stressad men ändå så har allt flytit på bra. Kännde en klump i magen att jag glömt att göra något men kan inte komma på vad, eller så är det så att jag inte Vill komma på vad det är :) (räkningarna säkert)
Nå, pengar kommer på fredag så vissa blir ju betalda då. Synd att det inte räcker till Allt.
Loppis planer upplagt. Men nu orkar jag inge mera...

zzzzzzzz

Dagens goda
Dottern ville vara med på IUP samtalet och lyssnade så fint
Dagens mentala
Solstrålar
Nya skor till dottern
Dagens roliga
Dottern lärt sig säga Myrstack.. eller ja, Myr sticks :)

PoK
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar