fredag, maj 07, 2010

Vårvindar?

Så det har stormat idag. Hör hur det knakar i husfogarna, träden knäcks i skogen, fåglarna flyger in i fönstrena. Ingen promenad idag då jag har lite blodbrist i kroppen. Känningar igår och kände att jag behöver ta det lite lugnare ett par dar. Och tårna får vila lite från träningsskorna. Tog kanske i för hårt med räfsan o krattningen igår. Lätt muskelvärk i skuldrorna.

Bara lätt bus o lek med dottern, planterade skott i större krukor, skickat arbetsansökningar, letat lösningar och ja.. dagen går till ända.
Känner att det saknas något i mitt liv. Ja, arbete att gå till men mest är det vännskap som fattas mest. Ingen i närheten att umgås med. Imorgon picknick inbokat med närmsta vännen, bara ca 8mil bort :) hoppas på bättre väder.
Muffins bakade jag i tisdags inför pickniken. Blev lite misslyckat då det skulle bli 12st, blev till slut 42!!!! En stor påse till dagisbarnen *s*

Dagens goda
Gos med dottern
Popcorn
Dagens mentala
Uppe me tuppen o duscha
Vem är jag och vad kan jag
Dagens rörelse
Spring innomhus och leka tafatt

Och det där med att springa (kroppsfixering)! Jag är lycklig över att inte behöva *hålla* i kroppen vid språng. Och jag har fått fina nyckelben och knäna börjar visa sig på bättre sätt :)
Mycke händer när 30kg är borta! :) glad glad glad är jag!

Nu nattis inför morgonens äventyr i Olofström.

*Pikkuiset suloiset siniset silmät, nukahtaa aamuaan. Punaiset posket, punainen nenä, punaiset huulet on Felicialla, nukahtaa aamuaan*

Love/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar