tisdag, september 14, 2010

Svärdet i stenen?

Nej bara en såg i trädet! :/
Så går det när lågan är uppe och ägandet av riktiga verktyg är minimal. Nå, sågen gick sönder. Bladet fast i trädet. Ingen bra ersättningssåg heller hemma, förutom motorsåg. Den vågar jag inte använda själv (respekt för farliga maskiner) så jag måste hitta på något annat. Fogsvansen var för bred för att komma åt i trädet.
En ny Fiskars kostar 300kr Granngården.. men det vill jag inte lägga ut just nu.
Trädet får ha sågen tills vidare :(

Övrigt?
Dagens göromål: Försov mig, lämna till dagis, promenad med vovven (Bastasjö 4km), plockat björnbär, sagt hej till svärmor, handlat, hämtat från dagis, lunch, ringt takläggare och andra samtal, startat tvättmaskin, startat brödbak, promenad med dottern o vovven, hjälp med middagen, tvättat, plockat, lite social media, registrerat och startat kursen: Databaser och objektorienterad programmering i php :D
Bra att uppgradera mina datakunskaper medans jag väntar på Mitt Arbete.

Mentalt: Ett leende ger bra förutsättningar

Natti natti gott folk
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar