fredag, september 25, 2009

Fredag men inget mys..

uff uff uff vad jag mår dåligt idag. Morgonen vaknade jag med orolig mage. När dottern skulle skjussas till dagis så vågade jag inte riskera något utan karln fick snällt lämna henne.
Ömmar, krämpar o så ett illavarslande flimmer för ögonen.
Ok, m-veckan inge roligt men som jag trodde igår kanske skulle jag få slippa dessa jobbiga dagarna och kunna leva normalt.

Nå, lite hushållsstök o vid 9 höll jag på att svimma av utmattning. Kände mig extremt illamående och som någon dragit ur proppen ur vasken o allt runnit ut. Jag tyckte det var konstigt då jag inte blöder så mycket.
Vilade men hjälpte föga.
Efter lunch bestämde jag mig att det måste vara pga rikligheten i alla fall o tog 2st cyklokapron. Sen legat o vilat för ork finns inte idag.
Jag hoppas det hjälper till eftermiddagen då dottern kommer hem.

uff..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar