onsdag, september 16, 2009

Mitt i veckan

Solen strålar och himlen blommar av vita böljiga moln :)
Men vad spanar jag? ju, nästan frost på marken! 4 grader ute!!!! Shit! stackars tomater. Huwa va kallt redan. Nå det är ju mitt i september. Dags o börja tänka på varmare kläder till dottern oxå.

Dagens schema
Drog lite ut på morgonen i sängen då jag inte ville upp i morse. Dottern skrek igen vid 3.30 *Maaammmaaa*naaappeeeen* ok. bara upp o ge nappen. Jag var väldigt trött på morgonen. Körde lite gymnastik (sträcka ben, fötter, bäckenlyft o benlyft) In i duschen. Ojja över tårna som är så fint inpaketerade. Kaffe röka. Klä på. Fixa tårna.
Här börja jag nästan gråta igen. Tå jäke.. har sån söndrig hud nu att det bara är blod över allt. Jobbigt o ont. Tog lite tid innan jag kunde tejpa o sätta på strumpan.
Oh, sen som vanligt. Iväg först vid halv8. Allt frid o fröjd :)
Byta bil.
Andra bilen startar inte! jo, andra försöket, näe, den la av. 3e ok nu då? näe. 4e ?nix. Motorn dog igen. Stänger av ac o radio. Motorn startar o håller tomgång. Jey, nu bara ännu mera sen!!!! Fort in till stan, yes! jag hittar en parkering 3 meter närmare jobbet än vanligt (ca 10min uppförsbacke) *ha ha* ok, BARA 10 min sen till jobbet ;) *ironiskt*
Nå, imorgon en bättre dag. Ska lägga mig senast 23.00!!

Frukost, halvportion varm soppa (9.15)
röka
Lunch, promenad till apoteket, helportion varm soppa (12.30)
röka
röka
fika utan att röka (de andra åt mumsig glass o fruktsallad)
Sen väl hemgång, lite sen från jobbet (17.15) kompensation för morgonen kanske??
Trött o matt i knoppen. Stackars vän som fått värsta chocken! Stora kramar till dig!
Iväg o handla nästa veckas mat (min mat) o ta vikten.
Väl hemma, helportion varm soppa (18.30)
Kaffe, rök o prata me mamma. Började även plocka o dona och tänka! Nej jag måste damsuga!
Efter samtalet, damsuga. Sen nattis me dottern (hon brukar somna o hålla min hand *sööött*)
Data, kolla läget, tänka på vännen.
Prata me lillesyrran om saker o ting.
Strax natti natti för mig!

Status: tåjäkllsldasldjaösjadlsjlaj *förbannad på att det gör ont* hoppas på en bättre morgondag. 12 cigg idag, 3 koppar kaffe, 0 the, 1tsk psylliumfrön

Ok, ... nu har jag hållt er på spinn länge nog :)
Vikten var -6kg!!!! *WWWOOOWWW* jepp jepp, detta går ju som smort! Imorgon planera in 2 ordentliga träningspass i veckan. Sen är det bara att fortsätta :)

Kämpa på!
Många bäckar små!
Full fart i Formel1
Snart är kroppen fri från FETT! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar