söndag, september 27, 2009

Och illamåendet fortsätter

4 dan idag då jag mår jätteilla. Vaknade gott o ville inte upp men sen börja dottern skrika så då var det bara upp upp upp. Och sen sitta ner. Svajade förfärligt i skallen o kroppen skakade lätt. Fasiken inte en dag till! Sambon kände sig dålig han med. Något som går? eller bara tillfällighet?

Jorå, hela dagen har varit svajig så fort jag böjt mig ner, stått en längre tid (10min) och illamåendet vill inte ge sig. Vad är det som felar? Är detta pga M-veckan eller är något annat på tok? huja, helst inte det senare alternativet.
Nå, ska ringa 1177 imorgon o höra om lite råd.

Vi tog en promenad i alla fall i eftermiddags (till brevlådan/tomten o tebax) Fick träningsvärk(mjölksyra) i vaderna när det blev lite uppförsbacke!! Uj uj, är kroppen så slutkörd nu?
Våran backe upp till huset fick jag Backa upp så inte vaderna skulle göra för ont. Sen försöka leka lite med dottern vid sandlådan men tji fick jag. Höll på att svimma, tur att jag han sätta mig ner innan ögonen slocknade för några sekunder.
Tråkigt!!! och jätteledsamt! Fattar inte varför jag mår såhär.. pga dieten? pga M-veckan? pga Myomen? svinflunsan?
jobbigt o tänka o så extremt jobbigt att ta alla piller. Ett piller kvar o ta ikväll (järntabletten) den äckligaste och största av alla, men, nog den som håller mig ihop just nu.

Nehe, nog med tråkigheter.
Glad nyhet! Dottern gick själv in på toa o fick ner blöjan halvvägs =D o sen ropade hon på mamma o sa *mamma titta bajs* Thihihi! Hon är så roooolig!! *s*
o så borstade hon tänderna rätt ordentligt ikväll. Stora tösen!! :)

Snart natta o se om jag kommer till jobbet imorgon.
Kramarz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar