måndag, september 28, 2009

och så ..

fortsätter dåligheterna. Nå, upp me tuppen o in i duschen, tänkte, ja idag kommer jag iväg till jobbet! :)
På med kläderna o .. svajigt!
Nå, int så farligt kanske... magen krämpar lite...
Packa väskan o borsta håret på dottern och sen iväg till dagis. Pappa körde som tur var så slapp jag tänka på det. In till dagis med dottern o puss o hej o vinke vink o så till bilen.. .. svajigt!!
Flimmer för ögonen! ok,, detta var inte bra.
Sätter mig i bilen, vi kör iväg, efter 4 svänga är jag färdig för att spy! blääk. Ok, jag åker inte till jobbet såhär. Usch o fy! höll mig för att spy (som jag alltid gör) och blundade hela vägen hem.. in o lägga sig på sängen igen o ta det lugnt. Fy fy fy!!
Nå, så har dagen gått o jag legat o tittat i taket, sorterat pärlor (terapiarbete)

Jag hoppas på en lättare dag imorgon :) hoppet finns!!

Lycka är när livet leker
Njutning kommer när livet sjunger
Hopp finns då livet drömmer
Kärlek är livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar