fredag, oktober 23, 2009

Härligt återseende

Mor o lillesyster kom ikväll :) Så härligt o träffa dem igen.
Dottern var i sitt esse då hon skulle visa Alla leksaker för mummi o moster Evaaaa :) Riktig busfrö men ändå snäll och inte gnällde en enda gång på kvällen. Inte ens när vi gick på potta, eller borstade tänderna eller la henne i sängen?? Vad har hänt? inget gnäll? ok, klockan var rätt mycket när vi la henne så hon var nog trött.
Imorgon umgås o umgås o umgås. Ja, kanske tejpa lite bil o sånt jox.
Brödbaket förberett så det ska dofta gott imorgon bitti.

För övrigt så har jag positiva resultat på M-veckan som började i går. Inge smärta o inge illamående!! Dock har jag ju varit konstig de 2 senaste veckorna. Utredningen blir lite konstig. Kanske beroende på maten eller motionen. Kanske beroende på vikten och rökminskningen (12 fortfarande) Återstår o se till nästa gång.

3 bra saker idag
Jag steg upp i bra tid
Jag hittade en bra parkeringsplats
Jag kan stryka 4 saker från min lista idag

3 tack
Tack för den goda maten
Tack att jag haft ork hela dagen
Tack kära sambo som städat hemma idag

Nu sussa till en morgondag med skoj, stim, familj o massor av umgänge :)
Gottigott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar