fredag, november 20, 2009

*phju* lugnt det varit idag

eller rättare sagt Tungt o vara uppe tidigt :) när jag inte har orken eller lusten. Men uppe med sambon o drack kaffe vid halv 7 imorse. Var så pass pigg att jag sen satte mig vid symaskinen o tänkte ja, jobba lite me det som ligger där. Nå, en dragkedja lagad, ett par byxor o så kom jag på mig själv att varför ska jag laga en äldre (bra skick men ett knäppe gått av) BH? Den är ju redan för stor!!
Lindex imorgon o kika BH :)

Lätt deppad o lätt disträ, lätt irriterad på saker o ting och stressad. Fast mest konstiga var att jag började städa nu på natten (kl.22) ??? varför har jag inte gjort det tidigare på dagen? hmmmm konstigt..
Men annars en härlig dag då jag fått umgåts med dottern heeeeeeela dagen!

3 bra saker idag
jag inspirerad av hantverk
Jag har tagit det lugnt
Fågelsång

3 tack
att jag orkat denna dag
jättegott kaffe
Solens värmande strålar

I helgenen uppdatering av måtten. Vikten tog jag i tisdags :P Bara 8 kg kvar till målvikten!! :D Har haft funderingar om det Gör något om jag går under det målet.. kan ju hända att jag går ner.. typ eh. 10 till? Råkade räkna lite BMI jox o enligt den så ska jag väga typ Jättelite!! .. kluven i hjärnan. Försvinner inte jag då? Känner att det blir lite size zero stuk över mig ... skrämmande! Nog en vana att jag ser mig själv som stor. Tur att mentala träningen finns så det får bort sådana tankar.

Nu nattinatti för trötta/sega/m-vecka/pms mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar