måndag, december 14, 2009

Det du ser är inte det jag ser

nä så är det ibland. Speciellt då jag håller på att tappa synen på höger öga!!!!!! Den har varit lite konstig på sistone och jag hade på mig smink igår (julmiddag med familjen.. mmm sååå gott :) och idag vill den inte alls vara med. Ser knappt att läsa (suddigt som bara den), kan knappt skriva här o heller ej på sms. Jobbigt!
Ringde vårdcentralen idag men de hade redan fullbokat för idag (11.15). Ska pröva igen imorgon.
Jag är orolig över detta. Fy o usch!
Kanske inflamation eller något..

Idag ätit jättedåligt och slitit på kroppen med stök i köket/hemmet. Jag hade ingen vilja att gå till dotterns luciafirande då jag knappt orkade hålla mig uppe. och ännu sämre att jag inte kunde se så bra.

Annars söker jag med lykta på saker som får mig att skratta. Dottern har hjälpt mycket men behöver något annat oxå. Har läst Kalle&Hobbe, fick mig att fnissa lite. Kikat lite på youtube men det kommer bara till fniss stadiet .. sen är det slut. Suck! jag kanske är för deprimerad eller nere i min deppressionsperiod igen, för jag känner ingen glädje. Ack o ve!
Dagarna kommer dagarna går, jag inte får skratta o kan ej lyckan nå.

uff, tråkigt inlägg men kanske bättre en annan dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar