lördag, januari 02, 2010

Gott Nytt År!

och vilket härligt år! 2010! hälsomålen kommer jag klara galant :) *tänka positivt*
Vikten ska jag ha klart till maj, rökningen ska väck innan den 6 februari.

Under julen har jag bara slappat och inte tänkt så mycket på att äta rätt och ja, ett par kilon har jag nog lagt på mig igen. Men skam den som ger sig. Måltiderna måste jag få till så de passar mig.
Jag vågade prova mammas kombitreck (uuuhh vilket intensivpass) under julen och så lite vattengymnastik med dottern i barnpoolen.
Nu här hemma körde jag ett pass rodd/dans på nyårsafton och så idag ett pass innan bastubadet.
Oh va kul det var när även dottern kunde vara med o basta o plaska i sin balja!
Nu mår både själ o kropp gott. Så skönt.

Fler mål kommer skall, då jag ska starta eget företag. Mycket fokus och få till all planering och inte hoppa för mycket till det roliga :) där man får planera och marknadsföra *s*
Snurrigt är allt just nu men ska bli kul att testa på.
Jobb ska jag ha vid sidan av, så om någon behöver en deltida tekniker/service/handel/kontor tjej så finns jag här.

Nu FBa lite och sen sussa gott

Må väl
Bäst är Du
Bättre är världen :)
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar