måndag, januari 11, 2010

Pedagogikst

Så känns det att jag blivit "vuxen" ok, jag var på mitt jobbcoach möte och fick förklara vad jag har gjort sen sist.
Visionen: halvfärdig (ska vara färdig till den 23e jan)
Nätverket: halvfärdigt(ska vara färdig till den 23e jan)
Har satt upp en tidsaxel men den kan jag justera efter behag och vilka resurser jag finner på vägen.
Beskrivning av mig själv(idag)
Livsnjutare, positiv, lugn, problemlösare, kan se människor som de är
Är fokuserad och strukturerad

Detta med att starta eget känns som det är JAG! Jag har länge gått den "lätta vägen" och inte riktigt följt det jag egentligen vill och heller ej lyssnat på magkänslan (instinkten)
Nu när jag lärt mig att handskas med Mig själv :) tack vare mentala träningen så vågar jag lita mer på hjärtat och magen än på huvudet.
Är detta som kallas att bli "vuxen"? nåja, känner mig stolt och glad över mig själv och alla som jag har omkring mig.
Jag tror att alla som jag någonsin mött har haft en påverkan på mig och nu ska jag visa vad jag går för :)
Se in i framtiden! Hej Världen! Här kommer JAG!

ok, för övrigt så har jag långt kvar. Måste finna stillheten i mig, som gör mig mer Hel.
Jag ska träna bort negativitet/besvär/ångest/oro och se till det motsatta.
Fortsätta personlig utveckling/mental träning
Ordna den privata finansieringen så att inte ekonomin förhalar mina viljor.

Ska kika upp vad som kan anses vara som Bisysla enligt ams. Enligt akassan kan man ha Bisysla om det är godkänt bisysla och samtidigt få ersättning från akassan.
Detta läge vore Guld just nu :)
och imorgon ringa tid för myom kontroll... uhva

3 positiva saker
ljuvlig dag med famijen
fick reda på att lillesyster kommit fram till BALI!!!
Jag vet vad jag behöver

3 tack
tack för mitt medvetna jag
tack för min självkänsla
tack för min kropp

Nu sova och banka skiten på alla negativa mardrömmar som oftast kommer dessa dagar då PMS råder. Ni som känner till det, ni vet. Ni som ej vet, det finns hjälp att få :)
Månklara kramar
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar