tisdag, januari 12, 2010

Snöboll!

och från en snöboll blev det 6 stycken och med dem gjorde jag 3 snögubbar :)
fick lite träning i alla fall idag. En härlig promenad med familjen och lek o bus med dottern sen på kvällen.
Skulle ha varit iväg o tränat på klubben men jag satt och arbetade för länge och sen var det inget bra läge. Och det som jag räknat ut ska börja på torsdag verkar ha ändrat sig igen..

Arbetat gott, ätit mumsigt, lekt och busat med skoj o skratt. Läst i min PS bok och därifrån får jag all min tankekraft/PU just nu ifrån.
Det är inte själen som tänker, utan det är en tanke som grott.
Tro på dig själv och tro på din omgivning.
Ge är att få.

3 positiva saker
att jag tagit lugnt idag
skrattat jättemycket
fokuserad

3 tack
att jag mått bra
för naturens egen sång
för min magkänsla

"meningen med livet är att leva livet med en mening"

/(&)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar