måndag, januari 25, 2010

Upp med dig!

Jag ska upp med tuppen imorgon. Bannemig! det här med självdiciplin är svårare än svårt. Att inte ligga kvar i sängen o gosa med härliga kudden, det är nästintill omöjligt!!!
Nå, imorgon ringer kl.6 istället.

Focus även på rökstoppet. Varför röker jag? svar: rebellisk men det var det då när jag var ung.. *köh köh* ok, jag är inte längre 25... Dags o tänka i andra banor.
Utmaningen lockar! Jag vill inte klippa gräsmattan med handjagaren, vill använda motordrivna då det är en hel del att klippa. Med motordrivna tar det ca 1-2 timmar, med åkerklipparen, ca 1 timme. Med hand jagaren.. ja.. typ 5-8timmar kan jag tänka mig. Uffa mig.

Strax nattis, imorgon till gyn och till gym.
Önskar lillasyster en trevlig hemkomst från sin konstiga flygfärd från Bali. Hoppas du inte fastnar på Arlanda igen :)

Kraamar
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar