söndag, april 25, 2010

Humör

Dagen då magen behöver lite lugna puckar och inte allt på en gång. Japp, igår kväll lyckades jag få i mig en påse Xtravaganza dryck. Vilken mättnad!! Fick dock dela upp påsen i 2 omgångar då jag inte orkade svälja allt på en gång. Imorse vakna jag vid gryningen (kl.6) och fortsatte med en halv påse och sen en halv till och kroppen började kännas bättre. Vågade mig på att testa fil och en alvedon (tablett) och JA jag kunde svälja. Nå, med smärta dock men ändå, jag kunde få ner den i matstrupen istället för att få allt i luftstrupen.
Med bättre hals och bättre sinne så har dagen varit rätt bra. Har lite vätske/näringsbrist fortfarande i kroppen och det har påverkat humöret. Inte lätt o när dottern trotsar. Men faktist så har jag sett en tendens att när hon mår dåligt så trotsar hon bara mer o mer! Ikväll så sa hon att hon hade ont av att kissa på pottan. Ok, kontroll av humör/läge imorgon bitti innan dagis. Kanske hon åkt på urinvägs infektion. Phju!
VAD mer? ja ja.. sjukdommarna kommer o går. Typ just nu Hela tiden!

Bättring till nästa vecka. Imorgon ta en gryningspromenad *mmmmm*

Dagens goda
Grillat
Leka
Skratta
Dagens mentala
Upptäcksfärd i trädgården
Dagens roliga
Dottern upprepar en fras hon lärde sig förra veckan " Det är ju Katastrof!"

Natti natti gott folk. Ta hand om er!
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar