tisdag, augusti 24, 2010

Sensommar

men blåsten kommer från syd :) rätt varma vindar ännu men akta sig bör jag. Nästäppa på kvällarna känns inte kul.
Nytt projekt startats idag :D rosflyttar projektet. Första spadtagen i den nya kommande rosrabatten. En hel del rötter att gräva fram och klarlägga ytan för rosbuskarna. Kämpigt arbete men känns redan helt underbart att jag tar itu med det. Tror jag hinner färdigt innan sista september. Sen känns det för sent att gräva fram rosbuskarna. Vill inte att de ska bli *frostiga*

Hade tänkt träna idag men kändes bättre att ta itu med projekten. Ska träna på klubben på fredag. Förra veckan var jag där 2 gånger och ja, helt underbart känns det efter ett bra träningspass :D
Synd att jag ännu inte fått köpt nya skor. Måste ta itu med det där. Behöver kolla upp hur jag går och så se hurdan sko jag behöver för att må bra. Kanske får kolla läget med ortoped... undrar om frikortet gäller där? Annars får det vänta.

Dygnsrytmen är inte riktigt där den borde vara. Har ännu inte kommit up ur sängen före 6.45. En aning för tajt om tid på morgonen då hunden ska ut och dottern väckas och iväg till dagis.

Oh, ja just ja. Därför har det varit lite stilje här :P Glömde att Felicia fyllt 3år! oh vilket kalas :)) Fast jag hade nog tagit i lite på buffen och fikat. Behövs inte så mycket. Men bra lärdom till nästa kalas *s* Barnen hade skojigt, fick rida häst och på slutet uppskrämda av spökfamiljen Laban *he he he* nja, så skrämmande blev det inte men liten *happening*
Tack alla som gjorde Felicias kalas till en dunderfest!!

Och snart dags för min dag.. uff! Vill inte fylla men visst känns det som jag behöver lite ålder jämtemot min visdom *hihihi* Inget speciellt planerat, förutom smörgåstårta på kvällen och rosor på bordet :D

Nehe, nu nattis för trötta mamma.
Dagens arbete: Uff, Felicia kissat ner sig 4 ggr idag. Brukar vara 1 eller 2ggr på samma dag men nu.. 4!!
Bakat sverigelimpa, vetebrödslimpa, grahamsfrallor
Grävt i nya rabatten
Försökt flyga drake
Promenad på Rosenholmsslingan med vovven o dottern

Dagen fulländad!!!
Kramar
/Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar